Hoe leren we de klant kennen op een praktische en persoonlijke manier; Welke tools kunnen we gebruiken om inzichten te verwerven; Hoe kan je snel nieuwe ideeën opdoen die toepasbaar zijn in je business,; Wat zijn technieken om dat ene bruikbare idee te filteren uit een zee van creativiteit; Hoe houd je de klant betrokken bij je ontwikkelproces; Wat zijn manieren om snel stappen te maken met je productvernieuwing; Hoe houd je stakeholders betrokken bij wat je innovatie?
Ik heb samen met andere deskundigen een serie workshops ontwikkeld waarmee je in company je team en jezelf kunt trainen aan de hand van je eigen cases: kennis opdoen die je direct gaat toepassen.
Workshop ‘Innoveren vanuit klantperspectief’
Maak uw team enthousiast voor een andere manier van werken: leer over de theorie achter lean innoveren en oefen praktisch met het verzamelen van klantinzichten en brainstormtechnieken.
BESCHRIJVING >>Workshop Businessmodelling
In deze workshop gebruikt u de kennis en ervaring van uw team om inzicht te krijgen in de kansen en de risico’s van het huidige businessmodel. Vind kansen voor een nieuw product of dienst.
BESCHRIJVING >>